Look by Linn

1 maj och ett långpass på TK

Feber betyder som vanligt.. mindre sömn, då Colin BARA somnar när han ligger på mig. Men sömn är ju överskattat, dock inte kaffe.
Jag måste känna på hur det är med 8km cykling i benen, ska försöka lägga in lite rodd, cykling och löpning när jag ör på gymmet. Idag innan Cross challenge-passet, körde jag 8km på cykeln och sprang i 1 km. På finalen på crossen var låren rätt möra.
Kom hem till en slig altan, Colin sov och vi käkade lunch innan Christofer åkte för att spela volley.
Lägg till bildtext
Feber ligger kvar på 39,2 även idag. Han sov i över 3,5 timme mitt på dan. Hans 10.e tand är på väg upp. Febvern kan bero på den, men han vill endast äta lite yoghurt, men dricker bra. Yvonne, henke, Inez o Leon kom förbi på em och lekte i trädgården. Idag känns det som söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar