Look by Linn

Soliga valborgsmässoafton i Halmstad!

Underbara lördag. Dagen började med en tjejdag på stan, Jag, Madde och Inez shoppade lite rosa klänningar med Hello Kitty, så klart, till Inez. Sen hem och packa väskan till stranden.
Är man gift med en Jeppsson så är det "Vita bandet" som gäller på försommaren.

En vacker mage har Madde redan fått, 3:e gången gillt nu för Henke och Madde!


Ett stort grattis önskar jag. Madde, Henke, Alvin och Inez

Yvonne, Julian, Christofer och jag



Henke och Alvin

Jag är ju inte bra, men vad gör man när ens man älskar volley, jo man spelar.




Min man är en aningen bättre.






















Julian tar sin mellis, Banan/avocado/kesella/jordgubbsfil-shake... någon välling-kille har han aldrig varit.



Christofer, Julian, Yvonne, Alvin och Inez.




19 dagar kvar till den stora 1-års dagen.






Alvin

Inez




En snorig, sandig men glad kille på väg hem från stranden.

2 kommentarer:

  1. Men gud vilka härliga bilder! Man skulle ju kunna tro att det är mitt i sommaren. Ha en fin kväll!

    Kram kram Matilda

    SvaraRadera
  2. FUSK. Vi hade inte alls så varmt och fint idag. Blåste som fasen också. :(

    SvaraRadera