Look by Linn

Gräddar pannkakor till frukost..



Det var meningen att vi skule ätit det till middag igår.. men så vaknade Colin. ch steka pannkakor är min grej. Så jag hörde en liten önskan att vakna upp till doften av pannkakor och få det till frukost. och ibland är man ju så där riktigt omtänksam och snäll.


Vet att det sen behöver handlas.. ooch jag får ju inte bära några kassar ännu, och tanken att släpa med HELA familjen och handla ( i den ingår en liten trots som man inte vill ha med och handla..Julian). Så min idè är att ge honom inköpslistan efter han ätit pannkakorna.


Igår hörde jag Julian grina i sängen ca 4ggr, men sen att han somnade om direkt. Christofer gick även in till honm inatt och sov där en stund.


han har väll lite mardrömmar nu.. man är tacksam att inte C jobbar, får då tar han Julian både kväll och natt..


Colin vaknade inatt ca varannan timme, mat & ny blöja. Gillade mer när han sov ca 3 timmar.. Vi gick och lade oss strax efter 20.00 igår... känner att man inte kmmit in i det här med liite lite sömn.


Igår hade jag och Colin besök av Eva oxh hennes Alve, som gick ¨på babysim med Julian. Vi åt av mammas kanelbullar och jag hade min 1:a ätardag sen 2:a januari! Fick lite inredningsinspiration..så idag blir det nog att fixa lite.. om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar