Look by Linn

Köpt skor till vildingen!

Mamma och jag tog barnen för att åka till Marieberg.
Trodde ju att Julian skulle sova efter lunch som alltid Men på väg in till Örebro slocknar han?!
Hmm, tanken var ju stt vi skulle hå och shoppa medans han sov.. Det sket sig.
Jag fick hoppa in på Mega snabbt och köpa galon-set ofodrat, medsns han sov.
Sen vidare mot K-Rauta och retur på mammas lampor. Julian sov ff och jag han amma Colin. En yrvaken men glad Julian skulle nu prova skor på XXL.
Oj!
Han sprang och sprang, drog i sllt som var i närheten men att prova skor! Åh nej, det ville han inte. Mamma försökte lite pedagogiskt men jag vet bättre. Det är bara att på med skorna när jag hade honom i famnen. Dock strejkandes, men vi lyckades hitta Gympaskor i goretex, ofodrade gummistövlar & ett par crocs.
Det var bara att köra hela kittet, jag vill inte shoppa skor med honom på länge..
Efter detta var det lunch.
Kände att in på Marieberg, nej tack. Behövde stolen på Ikea, så det blev lunch framför barnhörnan. Dags för Colin att ha mat, hann få i mig några tuggor av räckmackan, sen amning, blöjbyte, tillbaks in och fortsätta äta
Julian fick en glass till efterrätt. Han har inte fått så mycket glass som under dessa dagar. Dock så äter han knappt upp halva glasspinnen.
Gjorde Örebro utan ett besök på Marieberg
.. sprätte pengar ändå och insåg att Marieberg (eller jag) är inte redo gör Julian..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar