Look by Linn

Family first!

Dagarna bara rullar på och jag är så oerhört glad och tacksam för alla gamla och nya kunder som kommer till salongen. För mig känns allt så självklart.  Det var det här jag ville, jag bestämde mig och så satsar jag helhjärtat.
Då kan det bara bli bra, tror jag.
Men jag känner att mina underbara vänner har blivit åsidosatta.
Ska skärpa mig på den punkten. De ger mig en massa energi och gör mig glad. Så igår blev jag bortbjuden på lunch hos Maria och lilla Elsie. En 2-månaders sötis. Hon somnade i min famn. Men vad små de kan vara. Bra med lunchdate, multitasking... innan jag gick tillbaka till salongen.
Idag var det dags för ett besök hos Logopeden med Julian.  När Christofer jobbar i Helsingborg,  bokar jag in Juliantid.
Julian fick gå igenom samma test som för 3 månader sen och talet är bättre. Sakta men säkert kommer det.
Han var så duktig. Nästa vecka är det Colins tur, som tur är jobbar Christofer hemifrån och går med.
"Många bollar i luften"
För jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar