Look by Linn

Bröllopsklänningen...

Nu hänger den här hemma i garderoben och bara väntar på att bli uppvisad.
Att välja den rätta kläningen gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det började med att jag och Karin åkte till Falkenberg och provade i den enkla stil jag planerat från första början, en enkel, stilren och en lägre prisklass. Efter några provningar så hittade jag en som satt klockrent :). Yes tänkte jag, tills jag visade min blivande man som inte blev lika nöjd med den "enkla" klänningen. Förstod att jag var tvungen att tänka om, vill ju vara fin för just honom såklart. I filmen "Sex In The City" har Carrie så snygga klänningar, den med blomman har jag haft i tanken och den fantastiska kreakionen när hon står brud i filmen. Men som sagt fantasierna var många tills Carina på Hanna Morris plockade fram "The Dress".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar