Look by Linn

2 juni

Julian 2 veckor idag. Hur kan 2 veckor gå så fort, mina 2 sista veckor av graviditeten kändes som 2 år men när han väl kom ut så blir det en annan tidsuppfattning minnsan.
Julian har fortfarande inte koll på hur han sover och hur han vill äta, jag försöker bara göra honom nöjd. Igår kändes det som jag ammade, vyshade och bytte på honom fom 15.00-23.00 då han till slut somnade bredvid mig i sängen och Christofer försiktigt lyfte över honom till hans vagga, sen sov han i 7 timmar i sträck!? Tacksamt för mig men jag har ju aldrig någon koll på vad som händer, försöker bara inte stressa upp och ta allt lungt för Julian ska må så bra som möjligt.
Ett helt nytt liv har flyttat in hos oss och ett helt nytt liv har börjat här på Mickedala, jag lär mig att leva det lite bättre för var dag.. .

1 kommentar:

  1. Julian låter som en helt normal liten bebis. Kontrollbehov som mamma?? Släpp det för det går inte att ha. Man får rätta sitt liv efter dem, särskilt de första två månaderna. :-)
    Du klarar det alldeles perfekt min vän!!! ;-)

    KRAMAR

    SvaraRadera