Look by Linn

Glädjetårar denna fredag!

Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Slutprov praktiskt i akryl.
Överdriver inte när jag säger att jag var nervös idag. Att göra ett praktiskt prov på tid och bli bedömd är påfrestande.  Dyngnervös.  Som tur var hade jag Frida som modell (min bf Karins systerdotter). Jag kände mig trygg men ändå inte. Prestationsångest. Jag vet att jag kan göra bra naglar och jag vet vilken bedömning som kommer synas. Eva har bedömt mina modeller innan och givit mig bra poäng, men jag har aldrig jobbat på tiden. 
För att få ett godkänt, krävs minst 6:or. Efter att betygsättningen börjat och jag ser de 3 första poängen.... 3st, 10:or..  Då kände jag glädjetårarna komma. Och jag blev sååå lycklig när jag såg Evas leende. Jag fixade det,  med bravur.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar