Look by Linn

Lyxlördag

Efter nästan 3månaders ofrivillig frånvaro från lördagsgänget på Galgberget.  Körde jag passet igår. Nån minusgrad, mycket kläder, stefans broddar under skorna och ett rätt tänk. Och jag var sist upp i backarna men då hela gänget stod där uppe och hejade fram mig, kände jag mig så stolt och nöjd över min insats. Det var jobbigt men visst var det värt känslan man får, både under passet pga av denna jävla goa teamkänslan och sen när allt är över.
Och mina chins... tack Martin o Karin. Fixar dem inte själv.
Finns det nått bättre än att träna med detta gäng?!
Lötdagen fortsatte med lite mys, bus och lunch innan vi åkte på kalas i Haverdal. Isak hade fyllt 11år.
Sen fyllde min goa vän Ida år. Och som alltid styr hon ihop ett härligt gäng tjejer, go mat och bubbel. Och så en föreläsare som var livschoach. Så intressant och nyttigt. Många vuxenpoäng. Vill träffa henne igen, absolut.
När tjejerna gick till Boom boom så tog jag taxin hem. Småbarn och salongshäng idag...
Tummen upp för denna lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar