Look by Linn

"Hej, vill du leka?"

Idag hann jag med en snabbis på gymmet, 15min löpning 15min rodd och 15min mage. Kroppen tackar och tar emot.
Sen var det bara att gå hem och plugga. Och vad jag är mer en praktiker än teoretiker.
Och så knackar det på dörren.
Julians dagiskompis Elias står utanför med sin mamma.  Och vill leka.
Åh sån lycka, för 2 veckor sen fick vi reda på att de bor 3?! Hus bort. Och Julian pratar om "ias" nästan varje dag.
Var bara tvungen att hämta hem killarna tidigare på dagis (allt för att ignorera studierna, men mest för Julians skull). Och så kom Elias över och de röjde för fullt. Så härligt att se och höra.
Det är ju det viktigaste.  Att mina killar har bra och busiga kompisar, som vill leka.
Läggningen går ju sådär med Colin. Igpr sov han hela natten... inatt vaknade han vid 04:00...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar