Look by Linn

En familjesöndag

Det har varit mycket jobb, så en söndag utan planer var skönt.
Vi tog en lång pw med barnen på berget. Riktigt kallt när jag inte hade handskar.
Jag och Julian åkte till tippen, han tycker det är mysigt att åka på äventyr. Jag tycker det är mysigt när han inte springer ifrån mig. Och det gick ju bra tills vi skulle gå in på Elgiganten. Min mobil Sony Experia z1 har batteriet blivit dåligt samt att ljudet är fel. Så medans jag försökte få klarhet i detta , körde julian ett par race i butiken. Jag blir ju rädd att han ska bli bortförd av någon eller springa ut genom dörren och det kommer bilar, när han bara drar.
Så vi försöker begränsa våra utflykter så det inte tar för mycket på våra krafter.
Satt hela em med teorin till mina utbildningar.
Sen tyvärr hände det tråkigheter, igen. Hot och falska anklagelser. Mot mig. Igen. Nu har jag gått emot min vilja men bara för att få ett slut på detta och hoppas innerligt att det gör det. Jag har bevis på att jag har rätt, men inte ens min jurist kan nå fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar