Look by Linn

21 oktober



























Idag var det babysim igen. Det var minus grader ute så jag gick ut i god tid, trodde jag, och skulle skrapa rutorna på bilen. Då blev jag snabbt påmind om att bildörrarna lätt fryserfast. Hmm...den ända dörr jag kunde öppna´, var passagerardörren farm, där Julians bilbarnsstol är fastmonterad. Så jag får göra mig så smidig man kan och klättra över den och till förarsätet, det gick men jag skulle inte vilja göra om det om man säger så. Sen tog det ca 10 min att skrapa alla rutor, in och hämta Julian, packa in honom i bilen, in med mig själv och sen köra så lugnt och försiktigt man kan när man har ont om tid.

Efter simmet som även idag bestod av att dyka så sken solen helt underbart. Här hemma var Madde (med en ny snygg frisyr) och Henke och hälsade på. Efter en stund började det snöa, hagla, regna och lite till sol...så jag höll mig inne även idag. Bra andledning att bara ligga hemma och mysa.










Vi badar Julian varje kväll innan läggning, både badbaljan och skötbordet börjar krympa lite väl mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar