Look by Linn

Oktober


















Ok då var det dags att tona utväxten igen,senast jag köpte färg så blev det inte samma varma röd/bruna färg jag har i resten av håret utan lite dassigare..hmm..kul när man 3 dagar senare skulle på bröllop. Men så fick jag super gullig hjälp på eurostop och det blev kanon, förutom ett par klickar på golvet och att man fick plocka upp leksaker imellan isättningen. Det är inte ofta man har håret helt utsläppt, ett par små händer har blivit jättelånga och Julian greppar tag i håret allt för ofta och vägrar släppa. Nackhåret är inte alls så tokigt om man jämför hur det känns när han får tag i håret vid tinningen..aj aj aj..
Förstår att det är efter man slutat amma man tappar det mesta men han hjälper mig redan nu att sålla bland hårstråna.

2 kommentarer:

  1. Det där med nackhåren känner jag igen, jag har nästan stubb bak i nacken. :-) Och gissa om jag tappat hår! Det är nästan hälften av vad det varit...

    SvaraRadera
  2. Nej Ida säg inte så..jag lever fortfarande på hoppet att det inte ska försvinna så mycket. har du slutat amma nu?
    kram

    SvaraRadera