Look by Linn

05.00

ville Julian gå upp i morse.
Och för att inte väcka Colin, som jag just ammat, så hoppade jag upp och gick med honom in på hans rum. Och så skulle vi såklart lägga puzzel. Han har 1 puzzel som är för äldre barn, ett vanligt som nu fattas 1 bit i.. men det är med Bamse, så han tycker det är kul ändå.. om jag lägger det.
kl 05.00 på morgonen?!
När kl var 06 ch Christofer skulle gå upp för att göra sig iordning till jobbet (han åker hemifrån kl 07.. Helsingborgs-jobb-tid). Så kunde jag krypa ner hos Clin och Julian fick gå ner med sin pappa.
Tack för kaffet säger jag.
Efter dagislämning, tog jag och Colin följe med Martina och lilla Junie ut till söndrum. En rask promenad i regnet, varför ha regnkläder på sig?!
Fick nybakat bröd och ännu mer kaffe, traskade hem igen när det var uppehåll i vädret.
I morgon kommer Niclas hit för att hjälpa oss med altanen, tackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar