Look by Linn

Morsdag i Tylöbäck!

Julian & Christofer
 Mycket kallare i vattnet idag.. men Julian visade ingen skillnad. Så vi turades om att vara vid vattnet med honom.

Madde & Leon

Han lär sig...


..men får ändå sitta bredvid planen..

Colin


Alvin & Julian

Yvonne & Inez
I present fick jag en bukett Syrener från vår trädgård..
"om det är något du vill ha, får du köpa det"...
Det är därför jag har så fina smycken, jag passar på när Christofer säger så, och så kan jag berätta för vänner att "detta fick jag i Alla Hjärtans Dag gåva av min man!"
-Åhh... bra smak han har, det måste ha varit dyrt?!
-Om?!

2 kommentarer:

  1. Anna Dahlström27 maj 2012 kl. 12:54

    Ha ha ha ha! Underbart!

    SvaraRadera
  2. Den kommentaren var ju lite rolig plus att den kan bli dyr :)

    SvaraRadera