Look by Linn

2 maj

Så varmt det var igår. Vi gick ug först vid 11-tiden, Julian satt i sandlådan, lekte i jordhögarna som ligger runt vårt blivande trädäck. Men efter lunchen ville han vara kvar inne. Jag tror han tyckte det var alldeles för varmt ute.
Tog ut poolen efter en stund och då ville han komma med ut. Fyllde den med varmvatten. Men Julian ville in när han badat färdigt igen.
Läggningen med honom är lite blandad. När Johanna var här var han så uppe i varv att han fick komma med ner en stund.
Han somnade till slut 21.15 men vaknade ändå 06.30
Skönt att Christofer jobbat sitt sista kvällspass... (jag tar morgonen & han tar läggningen).
Colin brukar somna 20.30 för kvällen & ca 4 matningar på natten. Vaknar runt 05.30-06.00 på morgonen.
Igår däckade han i babysittern 18.30.. trodde han skulle vakna igen men jag bar upp honom vid 21.30 och han sov hela tiden.
När jag kommer upp ser jag att Julian ligger på golvet, bredvid sin säng & sover?! Men just då vaknar han till och säkert pga att han ligger så tokigt är han ledsen och pekar på foten?! Men jag bäddar ner honom och vyssjar han tills han somnar.
Sen fick jag oxå sova.
Idag skiner solen lika mycket som igår. Blir att bära lite sten och fixa lite solbränna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar