Look by Linn

Nöjd kund...

Jag är ju som sagt fullbokad och kölista på tider, som inte finns. Kan inte ta emot nya kunder förräns tidigast i höst. Heidi hörde av sig och ville gärna få fransarna fixade till helgen,  istället för sin bokade tid på onsdag. Jag som försöker vara ledig på fredagar, checkade av med familjen och fann en lucka i dag. Och onsdagens tid gick till 1:a på kölistan.
När jag fixat fransarna på Heidi,  plockade hon fram detta assnygga ljus. Som hon själv gjort. För att visa sin tacksamhet att jag jobbade extra för hennes skull. Jag blev ju superduperglad. Och rörd,  såklart.
Om du vill beställa ditt personliga ljus, gilla hennes sida på Facebook "Fotoljus & annat " Heidi Rönnow Löfgren.
Nu lite fredagsmys och uppladdning inför mer jobb i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar