Look by Linn

Rymning nr 3

I dag ringde Vittra, dessa dagar när de ringt 2ggr för att ge mig lite info, tror jag alltid att nån av pojkarna gjort sig illa eller blivit sjuka. Man hinner tänka mycket innan de säger vad det gäller.
Idag efter de ätit matsalen,  så "försvann" Julian. Mellan matsalen och Italien, så var han borta. Personalen sprang ut direkt och en av fröknarna tog sin cykel och fann Julian sittandes på Vår trapp.
Jag hade hört nån plinga på dörren från salongen men jag springer aldrig upp när jag har behandlingar.
Julian hade sprungit barfota men ville inte sitta på cykeln tillbaks till dagis. Han frågade Efter Oskar, och sen var det bra.
Försökte ta upp det med honom vid middagen att man går hem från dagis med mamma eller pappa,  aldrig själv.
Ssssch!  Får jag till svar. Ssssch!
Vad gör man?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar