Look by Linn

15 september

Läggningskväll nr 3 tog endast en kvart?! Kände att här börjar vi bli proffs..han somnae 20.15 och vaknade 03.00, ammning tog ca 15 min..men sen..somnade han 04.30..Så vaken en stund på natten kändes. Sov sen i 2 timmar och ammade igen och mös i sängen till Christofer gick upp vid 8..kände inte för a stressa upp efter den natten. hade sen en jätte kul mammaträff då jag bjöd över till hemmaträff här nästa vecka. Ok då är det jag som lägger ribban och inser att jag måste göra ett städryck i helgen.
Läggnigskväll nr 4 som var då igår kväll somnade han när jag ammade honom i soffan vid halv 7..den var bra! Tog upp honom och lade honom i hans säng och han bara fortsatte att sova. Vaknade för mat vid halv 12, gick bra att även då lägga tillbaks honom men nästa ammning blev vid halv 5 och då lät jag honom ligga i sängen och vi gick upp vid halv sju. Inte så jätte pigga denna morgon men en promenad blev det runt Rotorp.
Är vi hemma och det är vilodags lägger jag honom alltid i hans spjälsäng, går upp efter en stund och vaggar lite och han somnar direkt. Känns väldigt bra då han växt ur vaggan och jag vet då att han inte blir väckt av oss när vi grejsar på nedervåningen.
Idag blir det öppna förskolan med Pernilla och Lilly från mammagruppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar