Look by Linn

16 september




Operationen gick bra, men hon hade feber i morse och hade gråtit lite...

Jag vet att de var så lättade över att bara ha 1 operation kvar som skulle ske efter nyår och sen var det bra i bästa fall. Nu skedde det som inte var så vanligt att diafragma brocket gått upp ( det som hon opererades för när hon var dygnet gammal)...men jag hoppas att det värsta är över nu.

Jag var på öppna förskolan igår när mamma ringde och berättade att de var tvungen att åka till Uppsala och operera. När man får ett sånt besked blir man helt tom i kroppen, man är helt maktlös över vad som händer. Som tur var hade jag gott sällskap så jag kunde prata av mig lite. Mamma bor nu hos Johannes, igår var de på simskola och dag hörde jag att Olle var där. Så skönt att veta att de har varandra där hemma och att alla bor så nära varandra..utom jag som valde att flytta 42 mil söderut.hmm..

Det blev en tidig kväll för mig igår, Julian somnade efter 25minuter och jag däckade vid nio-tiden. Det var storm ute inatt, det ven genom hela huset men han sov bra i 7 timmar i sträck, ammning och somnade lätt om igen. Så skönt när vissa nätter är "smärtfria". Vaknade visserligen vid halv 6..men men man kan ju inte får allt.

Då var det bara gå upp och förbereda inför babysimmet vid halv 9. Och senare idag är det babymassage.

Idag är det 4 år sen vi blev ihop! Kortet är från vår första nyår tillsammans 2006/2007. Christofer hade just tävlat i fitness och vi båda hade på nyårsafton sprayat oss bruna med brunspray..vilka tider.. Christofer har kvar sin perfekta kropp än idag, men jag vet inte var min tog vägen..hmmm..min diciplin försvann nånstan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar