Look by Linn

10 november

Idag fick äntligen Alicia bli utskriven, så bilen rullade hem till Nora och huset blev plötsligt väldigt tomt. Christofer jobbar, jag har just lagt Julian och det känns alldeles ensamt. Jag tyckte det var lite liv i luckan när alla bodde här, men det är min familj och är det bästa jag har i livet och betyder så mycket, så därför kändes det bra att ha dem nära i en situation som denna. I andra fall har de varit i Uppsala på sjukhuset eller i Örebro och man inte kunnat göra något för dem. Nu umgicks vi alla tillsammans (förutom Linda och Alicia som bodde på sjukhuset) och jag hoppas vi kunde underlätta lite för dem i den jobbiga sits de var i.
Man är väldigt bortskämd att ha ett friskt barn.

2 kommentarer:

  1. Skojig blogg! Jag jobbade med christoffer på ambulansen så du får hälsa till han. har du tid över, vilket man kanske inte har så mkt av när man har småbarn men ändå, så får du gärna läsa min blogg: ammemmsan.blogg.se

    //Emma

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du gillar bloggen. C hälsar tillbaks. Trodde det bara var familjen och jobbet som läste om min vardag, så hur hittade du hit?
    Man har lite tid då och då så jag tittar in på din sida oxå.
    /Linn

    SvaraRadera