Look by Linn

Crossmix!

: Man krossar mixade kroppsdelar!
Och jag överlevde mitt 1:à pass. Försökte ta det lugnt med lite lättare vikter än de andra deltagarna, men jag var helt slut efter passet. Svettades som en tok!
Har bokat in mig på samma pass kl 08.00 i morgon. Galen?!... ja lite!
Mobilen har lagt av igen, så jag kan inte lägga ut bilder från den, så inga bilder på några dagar.
Mamma hade båda barnen igår (Myra kom oxå över), när vi åkte och tränade. Andra gången som vi är iväg själva utan barn. Väldigt lyxigt och det uppskattades väldigt mycket. När vi kom tillbaka vid 18:20, hade mamma lagt Colin som nu sov. Julian är lite svårare att lägga... Man kan ju alltid busa mer med Baloo.. Och då alla 4sover i samma rum, vill jag vara säker på att Colin sover djupt och Julian är så pass trött att han är lätt att lägga, annars väcker de varandra.
Fick honom att somna vid 20:30, tyvärr vaknade Colin nån timme senare, hyssjade honom till sömns igen, vaknade vid :2-tiden och höll igång en timme?!... Sen var det morgon 05:30. Hade tagit in gåstolen (som jag fått låna av P3 & Marie, tusen tack!), så jag satte honom i den på morgonen, han är så sprallig av sig, så annars ligger han bara och sparkar och vill stå upp.
Vann några minuters vila själv, tack vare det.
Mulet ute och prognosen talar på regn.. Hela helgen, inte så roligt på marken.
I eftermiddag drar jag och mamma in till Örebro, helt själva... Länge sen det bara var hon och jag, dock ska hon sitta hos frisören ett par timmar, men jag ska bara gå och strosa... I mina sommarkvällen.. Varför ta med sig höstkläder?!.. Brrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar