Look by Linn

Galgberget.. havet & Galgberget igen!

När jag vaknade i morse låg Julian jämte mig... 1:a gången jsg inte vaknat på natten av honom. Men det gjorde Christofer och hade gått in och lagt sig hos honom, men senare hade Julian gått över till vår säng.. och jag hade fortfarande inte märkt nått.
Måste sovig mycket tungt. Det tar mycket på kroppen när den får en sån "motions-chock".
Tog på mig joggingskorns och tog en rask morgonpromenad i solen.
Efter lunch åkte vi till Frösakull. Helt underbart när äntligen solen visar sig och hela familjen bara är.
Colin var lite bökig på stranden och när vi kom hem spydde han igen... och igen?!
Vi ger honom mindre portioner och har gått tillbaks till mild gröt, banan & välling. Men han spyr upp även det.
Ringde 1177 & frågade vad det kan vara.. de trodde inte på magsjuka men rådde mig ta kontakt med bvc & vårdcentralen i morgon.
Petra kom inom och så joggade vi på Galgberget.
Samma långrunda som i lördas, 7,8km men vi tog den 4minuter snabbare.
Nu är jag rätt slut i kroppen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar