Look by Linn

Lova 7 år

Det var eftermiddagskalas ute i Haverdal igår, så vi hann göra stranden på dagen. Ordagrant!
Sand "all over the place"!

Det blåste lite så vi har hittat en favvo-sanddyna, det var bara at kånka upp den "smidiga" dubbelvagnen och sen var det mys och vindstilla.

Födelsedagsbarnet passar gärna de minsta barnen.

Lova

Christofer, Yvonne, Henke & Christian.. du saknas Benny!

Och som vanligt att Emma roddat med 2 tårtor, kladdkaksmuffins och kex.. Men jag höll mig, hade inte lyckats gått ner denna vecka. Det brukar vara vartannat kalas ute i Haverdal jag bantar, eller oxå blir det "all in" man kan inte låta bli.


Utsikten är inte att klaga på!.. alltså den bakom mig!



Lägg till bildtext



Gittan

Rätt som det var såg vi en regnbåge mitt uppe i himmlen

En dockvagn går bra...
Som sagt, hans pappa tränar honom.. stark kille.

Madde
Colin & Yvonne


Alvin & Julian leker nu som bara den


Lova, Inez & Tyra

Barbro

Isak & Gittan

"Linn kan du ta över matningen, jag får lite ont i axeln, när jag sitter så här?!".. jag tyckte det galant, så jag lät honom mata klart!
Lägg till bildtext

2 kommentarer:

  1. Gud va starkt av dig att motstå alla kakor och tårtor, bra där!!! Hej hå kämpa på jag är bara inne på andra dagen utan socker och de går bra tacka vet ja kaffe:)jag får bekänna färg till helgen då det blir Nora marken!!! Kram på dig//fru bryngelson

    SvaraRadera
  2. Kämpa på :-).
    Vi kanske ses i vimlet... eller på Body & Fitness, måste ju prova det nya gymmet.
    kram på er

    SvaraRadera