Look by Linn

Jordbävning

I natt vaknade Julian vid 02. Hoppade ur sängen och in till honom. Efter en stund somnade han om... och även jag. ca 04:30 hör jag Colin, in till oss där Christofer ligger och snarkar. Byter på Colin och ger honom lite välling.
Då hör jag ett jävla oväsen. Lite rädd först om det var vår diskmaskin som fått frispel. Jag känner att huset vibrerar som en stor ångvält kör in på tomten. Efter några minuter går det över.
Lägger Colin som faktiskt (efter 1 timme) somnar om. 06:15 ringer C:s klocka... jobbdags.
Jag tog mig en välbehövlig vila på 1 timme.. hör Julian vakna, men då grinden är öppen går han ner till Christofer.
Nu är han på dagis.
Jag ska försöka rodda iordning i hemmet idag. Försöka äta lite nyttigt och sen ladda inför peonenad-daten med Petra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar