Look by Linn

Läggningen..

Medans jag och Petra var uppe på Galgberegt, la Christofer barnen. När jag kom hem, hade Julian bodat ner sin säng med näsblod och även hunnit väcka Colin en gång. Nu var han jätte ledsen, jag gick upp och tröstade och lugnade ner honom. Gick ner och tog mig ett bad och när jag sen skulle gå upp och tita till honom (C gymmade i källaren). Så hittade jag Julian i min säng.. med alla favvoleksaker med sig. Älskade unge, jag smälter. Det är pappa du pratar om hela dagarna, men mysa vill du göra med mig. Lät honom ligga kvar en stund så Christofer kunna se det oxå, sen fick han bära över honom till sin säng. han snurrar så i sängen att han hade trillat ner på golvet om han legat kvar.

Colin gick att lägga bra ikväll.. C  vaggade honom i spjälsängen, napp & filten, så somnade han. Kanske har han blivit övertrött de senaste kvällarna, då vi lagt honom senare än vanligt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar