Look by Linn

Måndagen den 17:e juni

Våra älskade killar sover verkligen inte ok på nätterbna. Röjar Ralf kör på som vanligt, ett vaken pass mellan 02-04... eller ett par mindre. Men i nästan 1 veckas tid har även Julian varit vaken. Han kommer över till vår säng redan 22-23-tiden, är ledsen, vrider ch vänder, ska helst ligga nära mig, men vill absolut inte ha täcke över sig. Hmm.. det vill ju jag?!
I går kväll somnade han sent, 21.30. Jag var supertrött och lade mig starx efter. Men bara en stund senare vaknar han och är superledsen, grinar ch skriker (inte nattskräck). Han vill ner i trapen?! Men jag säger att nu ska vi sova. han blir helt hysterisk. Vyssjar han till slut i knät och vid 00.30 somnar han... Min nattsömn blev 4 timmar. Jisses vad trött i både kropp och knopp jag varit i dag.
kl 07.10 klara för dagis.
Sista veckan vi har cykeldate till jobbet!
Måndag och löptur med Malin. Konstigt, men det är när kroppen är som tröttast, jag maxar. Idag 4km på 24 minuter, min snabbaste tid. Är fortfarande impad av mig själv att JAG är ute och SPRINGER,  ett par ggr i veckan tom.
Träningen blir så mycket roligare när man har sällis av nån som pushar och peppar, tack Malin att du höll mig vaken och igång.
Hoppas verkligen på bättre sömn inatt, det tär på både humöret och energin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar