Look by Linn

Min Salong!







5 kommentarer:

  1. Oj så snyggt!
    Var får du all energi ifrån? Och vad utför du, naglar, smink?
    /Ellinor

    SvaraRadera
  2. Suuuperfint
    kram Sara

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för fina ord.
    När alla utbildningar är klara, är jag nagelteknolog, make up artist, hårstylist och kommer färga & forma bryn, samt fransförläggning.
    Redan nu fixar jag håruppsättningar, make up & lite naglar i gelish & bryn.
    Hoppas vi ses i framtiden.
    kram Linn

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad fint!! Ser verkligen lyxigt ut! Är det i källaren på ert hus? Önskar att jag bodde i din stad ;-)
    Jossan

    SvaraRadera
  5. Tur vi har en stor källare med egen ingång. Du är välkommen när ni har vägarna söderut, Jossan.
    Äntligen tar jag fram esteten i mig, på riktigt :-).
    kram

    SvaraRadera