Look by Linn

Fånga dagen?!

Fånga varenda vaken minut, lever jag efter.
Colin vaknade 05:30. Låg kvar lite i sängen med en sovandes Julian nästan på mig.
Upp och hoppa så att Colin blev nöjd och de stora killarna kunde sova ostört.
Frulle och sällis av mamma. Julian kommer ner och den första han ropar efter är "moomoo"?!
Bara under dessa dagar har han lärt sig detta. Förra helgen så han "vov vov" när pappa hade med sig sin hund.
Helt fantastisk att höra honom säga ord. Och han blir minst lika glad.
Och mormor är nog gladast.
Det är verkligen sån lyx när min familj är här, vi grejsar och man hinner så mycket mer.
Nu är det källaren som inreds... min lilla atelje...
Så i morse kl 08:00 hängde jag på dörren till Ica Maxi. 
Lite shopping och nu fixa i källaren, lunch, sen en tur till Jysk.. mer fixa. mellis... Christofer ska träna, mer fixa. Middag. Och där i mellan rodda med bröderna bus.
Idag hinns ingen träning, full fokus på källaren. För i morgon drar mamma hemåt...
Full sprut, varje minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar