Look by Linn

03:45 - 22:00.. låång dag med bröllopsfix och Diggilohäng på stranden.

Äntligen fick jag åka till Pernilla och fixa iordning hennes otroligt vackra hår och sminka till henne som brud. Hennes syster Emelie skulle vara tärna. De båda kom till mig i fredagskväll så jag gkorde en provuppsättning på Emelies hår. Vilka goa tjejer.


Några pärlor fick glittra i håret.


Pernilla hade limmat fast blå stenar under sina skor "I Do"


Fredrik & Pernilla

Emelie, tärna för dagen


satte i en liknande dekoration i även Emelis hår

Min familj

Ibland kan han sitta stilla.. typ 10 sek när han äter...

Julian & Svea.. det är så här man ser Julianmest, en bit bort och full med liv.


Christofer tycker det är smidigare att mixa Colins mat, men jag vet inte... tycker inte det ser såå smidigt ut?!


Martina, Martin, Svea & Juni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar