Look by Linn

Dagis dags!

Hela Juli har Julian varit hemma. Var tvungen att lämna in ett semester schema i mars. Vi hade då ingen aning om hur C skulle jobba..
Han har jobbat exakt hela sommaren.. de två veckorna vi skulle vara lediga och kanske hitta en resa till kroatien.. jobbade han..
Och kroatienkassan kommer gå till vårt badrum på ovanvåningen.
1 veckas sol... resten regn.
Men så idag traskade vi upp och han protesterade inte det minsta.
Inatt vaknade Colin mellan 01-02... och så C gick ner och gjorde välling medans jag matade och sen försökte få honom att somna om.
Kl 04 vaknade Julian... gick med honom in till honom och så somnade vi om tillsammans..
Jag & Colin har haft en pysselfm ihop. Tog 2grå fårskinnsplädar jag fått av mamma och skar till som dynor i dubbelvagnen.
Blev kanon förrutom att jag skar mig..
Tvättar upp strandlakanen, de behövs nog inte mer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar