Look by Linn

Leffes & partylockar!





Då jag uteslutit?! promenaderna och ätit gott hela denna regniga sommaren.. var jag tvungen att ta till hjälpmedel för att få en fast mage. Efter att man gjort kejsarsnitt blir ju inte magen snyggare direkt. Och ska man leka partyprinsessa för en kväll, fick det bli snabba fuskmedel.



Jag & Karin.. en pose från Partyåren i Örebro

Tog ett glas rose innan hos Gabbi ute i Tylösand

Lägg till bildtext


Ingen ide att ens försöka återberätta... men vill man ha roligt ska man umgås med sin bästa vän.


En tjej kom fram till mig igår och sa att jag var skitsnygg!
Tack!
At ha fått ett par såna komplimanger av främlingar på kort tid, är det vanligt?! Jag är oerhört stolt och tacksam.
Då kl började närma sig 02.. började jag "tänka på refrängen", "det är ju en dag i morgon oxå".
 Kom i säng innan 03.

Jag tog sängen på nedervåningen helt själv. Vid 7 hörde jag Colin.. Julian.. och sen vaknade Christofer. Sån lyx att bara ligga kvar , bara vara. Kunde tyvärr inte somna om,  killarna gick upp vid 07:30. En timme senare gick jag upp, då hade Christofer just lagt Colin till sin vila och själv slocknat i soffan?!
Vem var det som var ute igår igentligen?!
Jag är van vid så lite sömn, så jag är inte tröttare än vanligt. Och mår helt ok, för att inte ha varit ute på 3 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar