Look by Linn

Dagen då Julian försvann!!!

Vi åkte till k-rauta för att kolla in badrumsinredning. Julian hittade en barnvagn som han stolt gick omkring med.
Vi hade koll... tills han var borta?!
Hur långt kan man komma?!
k-rauta är stort.
Både jag & Christofer gick runt och ropade.
Till slut kände jag panik, småsprang till kassan i entren om hjälp.
Hann säga att vår 2-åriga son var borta, då jag ser honom på väg UT från k-rauta till parkeringen. Fortfarande med sin kundvagn framför sig.
Har nog aldrig älskat honom så mycket som i det ögonblicket.
Christofer gick och hämtade en kundvagn där Julian fick sitta resten av shoppingen.
Gräsfrön, myrbekämpningsmedel & dörrstop.
Christofer sa när vi satt i bilen. "Jag väntar gärna med att resa utomlands".
Vi får väll se hur länge han håller de orden... men nu är det prio badrum.





2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du gick mot kassorna och hittade honom! Usch! Hemska om han skulle fortsatt ut. Vi funderar skarp på att ha någon slags lina på Jakob nästa gång vi åker till Liseberg ex. Han är helt orädd och bara spatserar iväg precis som Julian!

    Kramar fru R

    SvaraRadera
  2. Jag var likadan som liten. Mamma gjorde alltid 2flätor i hårey med stora röda rosetter i så man skulle kunna känna igen mig.. eller förklara hur jag såg ut mär de ropade ut i högtalaren.
    Våra killar värkar rätt lika ;-).
    kram

    SvaraRadera