Look by Linn

På stan med Colin

Bvc kontroll, 6mån om 2dagar.
7,9kg & 72cm
Colin fick vaccinaton och sprutor i båda låren. Han grinade en skvätt men sen var det bra.
(Julian 6mån 10,1kg & 72cm.)
Igår och idag har jag kunnat ge honom välling, julian var ingen vällingkille, så jag hade inga förväntningar att detta skulle gå... ci får se när han slutar gilla det.
Christofer fyller 33år i morgon. Han önskade sig ingenting.
Jag tolkade det som att jag kunde lägga dem pengarna på mig?!
Fina nessicärer på Dimoda fick pryda vårt badrum. Snygg sjal frpn flash matchade upp min klänning och lite bling bling i öronen.
Det var ju inte så svårt att shoppa idag.
I morgon kväll har Yvonne bjudit ut oss på Bulls, så mysigt.. eller inte?! Vår 2-åring bestämmer mysfaktorn..
Pratade med Jessi i telefon i fm. Tack för att du alltid finns för mig!
Vet du att du följer mig här, så återigen tack för pratstunden.
Nu är kl redan 22?!
måste sova.. anar tidig morgon snart..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar