Look by Linn

Cinas 40-års trädgårdsfest i tema vitt!

Grattis Cina, Butikschef på flash! ...snart 40..

Ida

Ulla, min gamle kollega från Kitty Smycken jobbar jag nu oxå på flash

Cina & hennes man Anders, som kontrollerar tiden på tävlingsdeltagarna

Tävling, blås upp balong och smäll!

Tema Vitt!



Förrätt



Sandra & Manda

Varmrätt.. all mat och bål, drinkar, öl.. var såååå gott. Lyxen att få sitta och äta ifred, var en himmelsk bra kombination. Tyvärr var jag tvyngen att lämna festen redan efter varmrätten. Christofer hade lämnat mig vis 6-tiden, åkt till havet med killarna, kvällsbadat och ätit picknick. Och sen kom han och hämtade mig, jag hade öppningen på flash dagen efter, så jag ville vara "utvilad" så mycket man kan bli med 2 små ssom sover dåligt just nu.


Ulla laddar inför tävling..

Under middagen, inser jag att jag har spillt?!... Nu kunde jag inte skylla på ungarna.. ända gången jag saknade dem under kvällen.
En supertrevlig och kul fest, där jag från början kände 3... och tema vitt, såå snyggt & fräscht (tills jag spillde). Är väldigt glad & tacksam att jag blev bjuden, jag som bara är en "inhoppstjej" på flash blev bjuden på chefens stora kalas, hade superkul och fick lära känna ett helt gäng underbara människor.
(Jag gick först)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar