Look by Linn

Cyklade

Ner till stan efter lunchen. Var tvungen att inhandla ny bh. Efter jag ammat klart Julian, insåg jag att brösten helt ändrat form, till det negativa. 80D köpte jag då.
Idag har jag 75C.
Nu känner jag att inget jag hade innan sitter bra på kroppen. Underkläder, träningsbrallor, toppar... Mina vigselringar ...
Gick även förbi en barnbutik "Bytteliten" en second hand butik för barn. Man lämnar in barnkläder och får pengar direkt. 25% av det hon kommer sälja det för. Då jag försöker vara rätt billig på barnloppisen, känns detta som en avlastning, istället för att sälja till kunder som inte dyker upp. Kommer cykla inom där i morgon med en kasse kläder.
Ikväll gick jag återigen på Aerobic Dance på TK. Sån energi och glädje jag känner i kroppen när jag dansar.. Hade nästan glömt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar