Look by Linn

Dagis promenaden


Nytt vinter pannband, har alltid velat ha ett sånt här stort och skönt. Svek Lidl och shoppade detta på Netto, 39kr.
Han är överallt och busar.. men så smälter mammahjärtat när han vill hjälpa till..
Lägg till bildtext
Julian tycker det är så kul när vi tar kort och han ser sig själv i mobilen (kan vara ett arvsanlag).
Denn här lilla sonen som idag är 9 månader sov inte mycket i natt. Igår kväll somnade han vid 19-tiden. Julian knoppade in vid 21.. men kl 02 vaknade han.... 04:45 somnade han... Julian vaknade 05:00... somnade 05:30. Colin vaknade igen 06:30. En aningens trött mamma var jag då. Men det var bara upp, rodda morgonen, Christofer var redan isprång till jobbet. Jag, kaffe, kaffe , kaffe, sen dagislämning. Ner till ByttEliten och fick mina 500kr ? halva min kasse som jag lämnat in med kläder. Trodde hon tog alla kläder, men hon hade plockat ut hälften och ändå fick jag så mycket pengar. Mycket nöjd, men nu får jag plåta resten och se om det blir sålt på barnloppisen. Hem efter det, lunch till mig och Colin och sen kom Anna och jag fick styla henne i 2 timmar.
Upp till dagis, hem, mellis, middag, träning = core på TK.. hem.. blogga.. nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar