Look by Linn

Onsdag...

Då Christofer skulle jobba kväll idag, så passade jag på att köra ett morgonpass på TK. Cxworx fick en 2:a chans och tur det, för denna gång var mycket roligare och jag kände att det gav mer, gick på bandet i 40 efter det.
Hem, Julian till dagis, jag cyklade ner med barnkläderna, en stor kasse som jag sen fick veta att hon kunde betala 500kr för. Ska dit i morgon en snabbis för betalningen. Bra bet istället för att man ska lägga ut enstaka själv. Köpte själv 2 tröjor i går där till Julian. ByttEliten på Brogatan, dock är dörren smal, så man kommer inte in med en dubbelvagn.. jag har provat.
Hämtade sen Julian på dagis vid 16:00. Men han ville inte gå hem, han hoppadé och lekte. Killen som slog honom i magen, mär han satt i vagnen lekte oxå i rummet och verkade gilla Julian, skönt att se.
Då inte Julian sovit nått under dagen var jag taktisk. Hem, badade med killarna och sen mat. Och så somnade Julian på soffan.. men vaknade nu igen 19:50.. får lite yoghurt framför Ice Age...



Colin somnade vid 19-tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar