Look by Linn

Tjejmiddag

Igår åkte jag och Karin till Gabbi som fyllt 40.
10 tjejer, vin.. Övernattning.. En riktigt egokväll.
Gabbi bjöd på vitlöksgrattinerade sniglar till förrätt. Jag vågade mig på 2st. De var goda, man fick bara inte tänka på vad man åt. Baguette med vitlökssmör till.... Oj oj oj vad gott med bröd då man inte ätit mycket av det på 10 veckor.
Igår nådde jag mitt viktmål. Och jag känner mig riktigt stolt att ha klarat att loosa 14kg på 10 veckor.
65kg står vågen på nu.
Sedan bjöds det på sushi (tog 3bitar) och kycklingspett och sallad. Till efterrätt, kladdkaka med grädde och jordgubbar. En kladdkaka har nog aldrig smakat sååå bra.
Till det en massa tjejsnack.
En mycket bra kombination.
23:20 gick jag och lade mig... De andra knoppade efter 02:00... Men de hade inte varit uppe sen 04:15.
Att vakna upp och bara ta en lugn morgon var en lyx.
Kom hem till mina killar efter lunch.
Christofer åkte och jobbade lite och hann hem så jag kunde gå på afron på TK. Sen var det hans tur att träna...
Har nu läggningen.. Det var länge sen. Jag kör morgonen och C tar kvällen annars.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar