Look by Linn

Tack alla Ni Loppare!

Idag så smyckade vi hela vardagsrummet och köket med Loppisfynd, här är min del.

Sara

Drog fram lite barnkläder och saker som sålde bra.

Erikas


och Martinas


Fick med lite loppare på bild...


Ett av mina fynd; Vila topp från Saras Loppis 60kr!

och en kjol för 30kr
Då jag har en del kläder och inredning kvar så kommer jag ha allt framme nån vecka till, kunde du inte komma idag men hade hittat nått du ville köpa, messa mig så är du välkommen en dag i veckan 070-6975976.
I morgon är det måndag igen och mormor ska få sin dagliga dos av bloggkort på sina barnbarn igen. Är du ny som hittat hit till min blogg, välkommen.
Linn heter jag, 33 år,  född och uppvuxen i Nora. Flyttade till Halmstad för 10 år sen. Nu gift med Christofer och mamma till Julian och Colin. Den här bloggen handlar om mig och min familj. Mycket morgonpigga barn, självironi och glädjen att ha tränat bort 16kg på 12 veckor. (därav denna storrensning i garderoben).
Välkommen till min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar