Look by Linn

Frukost vid 06.00


Jag somnade tidit igår, så välbehövligt. vaknade av denna kille som kom och ville sova bredvid mig. Älskade Julian, snartblir du 4år.
Vaknade före alla andra, smög ner vid 06 och åt frukost alldeles ensam. Fyllde på med energi innan röj med killarna och salongen. Vissa dagar behöver man starta med ett löppass och vissa med en frukost, i lugn och ro.
Har haft en helt underbar dag, han först med en gelishkund, en paus där multitasking mamman drog ner till stan för bankärende, forex och hämta ut min mobil som inte gick att laga pga av en fuktskada... som inte gäller på garantin... ok. Hem igen och checka in i salongen, fransar, gelish, fransar och gele. Nya bokningar och sen checkade jag ut kl 19.00.
Kommer upp till en gomiddag, köttfärslimpa, kokta potatisar och lingon. tackar.
Och så hinner jag mysa med barnen, göra beställningar, ta ett bad och bara andas lite.
Vissa dagar är rätt fulla, tiden går fort när jag har roligt.
Tack alla härliga kunder för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar