Look by Linn

Lek i sandlådan i morse

Lördag kl 08:30
Backintervaller,  hinderbana, styrka, team-reps och "walk in the park".
Dvs spring i en lång och seg uppförsbacke tills mjölksyran känns ända upp i huvet. När du bäl är uppe så är det ok att ligga kvar på narken tills andningen är normal. Ta fram smidigheten och kör en hinderbana... idag körde jag armgång både med Karins hjälp och själv! Nästan alla repsteg, helt själv. Jag höjjade till alla andra "titta jag kan, Karin titta jag kan". Shit vad häftigt det är när man lyckas med nått man tyckt varit alldeles för svårt och jobbigt innan. Och sen idag, när jag tränar ca 2-3 dar i veckan bara. Så fixar jag det.
Styrkan blev väldigt jobbig exteråt. Armarna var slut och benen körde jag slut i backarna. Jag och Johan körde teamet. Jag skrattar mig igenom hela passet, sand överallt och ingen ork. Då kommer Christofer gående med killarna i vagnen. Så glad jag blev att se dem.
Sen körde vi bengång med bålrotation med hjälp av bildäck i 600meter.
1,5h senare är passet och jag slut.
Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar