Look by Linn

Onsdag 4 mars

Ingen mobil, inga nr, inga bilder till bloggen. Kameran i mobilen har gått sönder (kan man ta för mycket kort?) inlämnad och utan lånetelefon.. men som tur är har jag fått låna av en kompis. Tyvärr ville inga av mina nr , följa med... förrutom ett gäng vänner, så har (hade) jag alla kunder där.
men måndagen gick i ett turbotempo, så bra att jag tom fick till ett löppass, 3;an på berget. Och så jobb till kl 22.  Var tvungen att sova i gästrummet för att få sömn. Tisdagen började jag kl 07,00. Naglar och bryn. Och så hade jag bokat klipp och sling hos Therese. Så nöjd (tyvärr inga bilder). Älskar mitt korta hår och nu lite guldslingor.
Killarna hostar och är snuviga. Colin ska nu bestämma varje morgon vilka kläder han ska ha på sig. Han är lika bestämd på dagis. Idag hade han ramlat och blodat näsblod, men vägrat ta av sig sin krokodiltröja. Medans Julian kan gå med på att jag bestämmer, ibland.
Men båda gillar kläder med figurer på, det som de ser på TV eller på i-padsen.
Hämtade killarna kl 16 idag, lyx med tidig dag. Fransar och naglar hela dan och sen mys och onsdagsbus med pojkarna. Jag älskar mina dagar, vissa dar mer maxade än andra, men jag får göra det jag älskar, hur mycket jag vill. Så häftigt.
I morgon är det skola och sen salongen.

2 kommentarer:

  1. Tips: ända sedan våra började bry sig om vilka kläder de har på sig, så har de haft som syssla att efter kvällsmaten gå och lägga fram kläder till morgondagen. När de var mindre fick vi ju säga"byxor, tröja, kalsonger, strumpor" många ggr tills de kom ihåg det själva. Och vi har ytterst sällan haft klädkonflikter på morgonen tack vare det! Visst får man styra upp det ibland, men oftast går det kanon.
    Kanske kan funka till din bestämda sötunge?
    Kram! /Carola

    SvaraRadera
  2. Risken är att han då vill ha på sig kläderna när han ska sova.. det har hänt :)
    Tack för tipset och härligt att läsa att DU är tillbaks.
    kram

    SvaraRadera