Look by Linn

Hej våren!

Igår var jag på Halmstad Makeup skola, så inspirerande och kul varje gång. Tog vår lunchpw i strålande solsken. Jag fick sminka catwalk-look och göra sminkkort inför kommande catwalk. En del av mina modeller och kunder vill inte att jag fotar dem, så det respekterar jag givetvis.
Colin har nu vaknat 2 nätter i rad, inatt kl 03,38... och han gick upp i min säng, för att sen böka gnälla, ner igen och in i sitt rum för att hämta en tröja ur hans låda. Dags att klä på sig...
Underbara unge, nu ligger han och sover bredvid Christofer medans jag och Julia äter frulle.
Fredagsfeeling i kroppen.
Nu är några av mina mobilnr tillbaks i mobilen, gick in på 3 igen.. och de hjälpe mig att föra över dem. Jag är teknisk på det jag kan, men allt nytt kan jag inte alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar