Look by Linn

Grattis Karin 34 år


Idag tog jag barnen och åkte på kalas hos Karin. Glasstårta. Ja tack! Nadia var här innan med Matilda och lade in det sista i bokföringen. Så tacksam för all hjälp. Snart får jag nog kol på allt själv men ha haft så mycket papper och vill ha hjälp med att förstå allt rätt.
Colin vakna r fortfarande tidigt, ca 04.30 i morse.. sovmorgon om jag jämför med förra helgen. Och så tar  han en vila på dagen.Min mobil har ballat ur, kameran är trasig bla och den måste in på lagning. Och jag fick ingen lånetelefon... inte bra kombination när jag använder mobilen dagligen. Kameran, mailen, hemsidan.. min kundkontakt. Åkte tillVallås för att låna Marias telefon, så att jag nu kan lämna in min på lagning i 2 veckor. Så tråkigt när det tekniska skiter sig. Men så glad att jag fått låna en så länge.
Igår var vi på Busfabriken hela familjen. Juluian tycker det är så kul, han blir så glad och uppspeddad, svettig och vill inte därifrån. Men 2 timmar fick vara bra. Jag busade med Colin i rutchbanorna och Christofer körde racet med Julian, överallt.
Kl 21.30 är mina ögon så trötta, tidiga mornar och långa dagar blir tidiga kvällar, då jag kan.

Bjuder på en goingbild
Sandra, Karin, VI och Henke
5 september 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar