Look by Linn

Heja Sandra!

Sandra är ju för go.¨I morse när vi pratade sa hon att hon var jävligt trött på mina träningsbilder, men ändå menar hon på, tycker hon att jag är duktig som lägger tiden till träning för att må bra och att få lite egentid. Precis som hon själv vill ha det. Och visst är det så, innan man själv har kommit igång eller inte orkar träna, äta rätt, vill man att alla andra ska skita i det oxå. Och att hon ser hur många som blivit inspirerade när jag, en 2-barns mamma har gjort en förvandling. Kan DU, så kan fan JAG, sa hon, och såklart hon kan, för att bli piggare, det behövs när man har småbarn. Heja dig Sandra.
Kikade senare på Instagram att hon valde lite nyttigare fika idag, hennes lilla Mellevi är bara 3 månader, men det är ändå så lätt att hamna i kakätandet när man har småbarn, för att få energi snabbt, och så är man i sötträsket, jag vet, big time.
Lägg till bildtext
När röjar Colin äntligen tog sin vila, hann jag slänga i en bottentoning i håret, svart färg på fransar och bryn. När Julian är själv kan han vara nöjd att titta på Dra på ipaden, så även idag en stund, annars har de mest, busat, röjt järnet (mest med mig), bråkat, ätit upp de mesta av karten på våra fina björnbär. Regnet har vräkt ner till kl 14 idag, sen blev det hett ute.
5 veckor har gått och naglarna är fortfarande snygga, men har inte tid förrän om 1 vecka, så jag gjorde en snyggfix ch lade på ett rött lack.
Lägg till bildtext



Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. :-) Började dagen med en promenad för att inse att jag måste köpa nya skor vilket jag gjorde på eftermiddagen. Det har gått bra och motivationen är på topp. Har ju kort på Sats, men vill gärna inte lämna in Millevi på barnpassningen. Hon är ju så liten! ;-) Får träna på kvällen.
    Jag är superstolt över dig även om du provocerar mig. hehe

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha..
    Bra start. Det var vid denna tid för 1 år sen jag fick sporren att börja. All lycka till min vän & "känn inte efter innan" :-) Känn efter då du är svettig och klar med dagens pass, vilken känsla har man då?! Inte ångrade man sig.
    Och så lägger du upp incheckningar på gymmet så du irriterar andra som sitter med kakburken, som vill bli pigga men inte orkar.
    Heja dig!

    SvaraRadera