Look by Linn

Utmaningen !

I kön till anmälan.. det var nu man såg att det var mååånga tävlingscyklar.
Hanna, Karin, jag, och såm mina blogg/instagram-följare Jenny & Linda ( de 2 hade tävlingscyklar)
Vattnet var rätt skönt, gick i 2 minuter innan start och trampade vattet, det var en bra taktik. Men det konstiga var att Christfer låg bakm mig vid start, efetr ca 20 sec, var han 10 meter framför?!..
För en liiten ssekund var jag före Karin i tävlingen, men sen cyklade hon före mig.
Lägg till bildtext
Såklart han vann över mig, men jag cyklade ifatt honom på stra vägen. (Han var inte jättenöjd med sin lånade cykel)
Bästa vänner, i vått & torrt! Tack tokiga du, för att du drar med mig på dessa uppdrag.
Peder med sina döttrar, Felicia & Filippa
Vi gjorde det!
Och jag kom inte sist.
Tack alla som var med och för alla hejarrop.
Woow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar