Look by Linn

Grattis Christofer!

34 år idag!
Han jobbar.. så jag firade med barnen. En pw i 5km sen glass på torget.
Julian fick peka sin glass, Plopp! Han har rätt smak min kille.
Tog bara ett rån till Colin, så fick de dela. Även m det var mycket "den är min, min min!!!"
Sen stop på lekplatsen. Hann snabbt in på H&M, mutade med druvor.. de gillar sådär att hänga i butiker, speciellt efter att ha suttit i vagnen under hela promenaden innan.
När de skrattar tillsammans... det är det bästa som finns!
Varför ta den smidiga vägen upp?!
Lägg till bildtext
Idag kom paketet från Sportamore. Om jag blev nöjd?! SUPER NÖJD! Mina breda fötter kräver rätt sko, speciellt när det är varmt, att beställa skr, gör jag aldrig, men då jag visste att dessa var väldigt llika mina svarta, vågade jag chansa. Supersköna & supersnygga. Adidas har bra skor för nreda fötter. Matchade upp det med ett linne från Puma.
Christofer fick en flaska rött, en massa go frukt & 2 nitlotter...
Nu sover Colin, poolen är fylld åt Julian och jag ska bara njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar