Look by Linn

Har varit liite väl kaxig!

Efter att ha kört 2 testomgångar nu, 1 Halmstad och 1 igår. Inser jag att Utmaningen är en utmaning. Inte för att skylla ifrån mig men att cykla i 8km med punka igår var tungt, får ragga ny cykel eller pumpa upp Karins mammas cykel ..igen. Så kommer det bli ett bra träningspass iallefall.
Karin sa det till mig när vi bara hade nerför kvar "har inte vågat säga nått innan men du har ingen luft i däcken". Men hon tyckte jag kämpat på bra. Det var faktiskt Karins ide detta. Hon hade lovat en annan att de skull utmana varandra och så tyckte hon att jag var redo. Kaxig som jag är ibland (inte idag) så sa jag, javisst! 
Nu försöker jag köra loppet med mottot "Tänk inte att det är ett dåligt lopp att komma efter alla, tänk på alla de som valt att inte ställa upp. Jag kör & jag kommer komma i mål."
Så ribban ligger där... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar