Look by Linn

Stjärnan betyder vinst för mig.

Dessa underbara, har följt min blogg, min resa när jag började träna, följde mig sen på Instagram där jag följde dem tillbaks, vi kunde peppa och pusha varandra. Det blir ju som man känner varandra utan att man inte setts. Men att jag kunnat betytt så mycket för dem.. kunde jag inte ana.
Det värmde mitt hjärta att ni verkligen visade er uppskattning. NI har tränat och slitit och jävlar anåda vilka snygga kroppar ni fått, Grattis.. där ligger jag i lä. Nu blir det jag som får inspireras av er.. Så kul att äntligen ses. Hoppas på ett möte snart igen. Om inte annat så är Thriatlon-tradionen-tummad.
Lägg till bildtext
Jag grinade en skvätt bara när jag öppnade kortet.. så fin gest, verkligen.
Tack!
Tack!
Ni vann överlägset över mig. Stolt jag är över er.
kram

1 kommentar:

  1. Och jag är så glad att jag "hittade" din blogg, din pepp har betytt massor. Dina före och efter bilder, all träningsinspiration och vänliga ord har varit guldvärt för att nå mitt mål! Såg ju att du kunde, då kunde jag med!
    Tack Linn!
    Kram Jenny

    SvaraRadera